Оттогава, спортни обувки са станали все по-специализирани и цените за различни маратонки са се увеличили в съответствие с напредъка в технологиите и неговите функции с добавена стойност. Някои обувки, продавани през 1980 дори се включва помпа, клапан, така че бихте могли да се надува или дефлация на петата на обувката си, като ако те са велосипедни гуми.
След въвеждането на обувки "Найки" [http://nike-trainers.com/index.php], технически пробив, настъпили през 1972 г., когато Бил Bowerman, докато учи модел на гофрети желязо, дойде с една страхотна идея - гофрети подметки . Bowerman След това сварени някои каучук в желязната си гофрети и залепени за дъното на един чифт обувки, които по-късно той даде на спортисти за тестване. Атлетите се върна с голяма прегледи и маратонки са добре приети на пазара. Патентованата подметка революция, като предлага добро сцепление при по-леки, по-трайни обувка.
През 2003 г. американски прекарва средно 50 долара (£ 28) на чифт спортни обувки.
Фирми спонсор най-най-добрите спортисти. Това означава, че те са платили щастието да носят продуктите на компанията по време на спортно състезание.
Източник: Ezinearticles
понеделник, 8 август 2011 г.
Еволюцията на спортните обувки Част 6
Етикети:
детски обувки,
женски обувки,
Мъжки обувки,
цени на обувки
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар